Győzike céget alapított!?
A mi cégünk gyorsan temet, hozza hozzánk a tetemet! Minden gondja szertefoszlik, ha rokona nálunk oszlik!
1. Kényelmes, nedvszívó, éghetetlen ruhába indulj bulizni, de ne legyen túl extrém, nem a „qurvák és kamionosok” báljára mész! 2.Mindenkiről készíts kompromittáló videót a telefonoddal, hogy legyen mivel visszazsarolni a kollégákat! Érdemes 5 évig megtartani, ki tudja, hogy ki milyen pozícióba kerül később a cégnél és ez rád is vonatkozik! 3.Ne vidd túlzásba az evést és ne húzz oda egy széket a svédasztalhoz, csak azért mert kicsik a tányérok. Szép színű ételeket egyél, mert még az este folyamán látni fogod őket. Ha pedig hazamész, akkor ne felejtsd el kiüríteni a zsebeidből azt az 5 kg pogácsát, amit elloptál! 4.Ne keverd az italokat, mert akkor könnyen munkanélkülivé, vagy szinglivé ihatod magad! 5.A céges bulin nem kell semmit bizonyítanod, ne úgy legyél a limbó hintó királya, hogy a haverok ájult részegen húzogatnak át a lábadnál fogva a limbó léc alatt. 6.Ha az igazgató a buli elején elmondja, hogy „lazítsuk meg a nyakkendőket kollégák”, az nem azt jelenti, hogy vele vagy a feleségével dughatunk a wc-ben vacsora után. 7.Éjfél után már ne nyisd ki egyszerre a két szemed, mert megszédülsz és az alkohol szivárvány lábánál nincs kincs, csak répa. 8.Ne táncolj és ne énekelj, ne táncolj és ne énekelj! Ezt a tenyeredbe is írd fel! Ha mégis, akkor csak olyan zenére, amit utálsz és ha a kedvenceidet játsszák akkor menj ki a levegőre és nyugodj meg, mert emlékszel, hogy a tavalyi táncod is felkerült a youtube-ra, ami 1.200.000 nézőt hozott, de csak 3 like-ot kapott. Tiltott dalok még: a „Kör közepén„ , „8 óra munka” és az „Aranyeső”. 9.Még a buli elején kérd meg valamelyik józan lúzert az irodából, hogyha már a részeg kollégáid tűzijáték kilövő állomásnak használják a fenekedet, akkor rakjon be egy taxiba és vitessen haza. 10.Csak olyan kollégáddal létesíts szexuális kapcsolatot, aki pont olyan részeg, mint te. Aki részegebb az feljelent másnap, aki józanabb az meg mindent elmesél a kollégáknak és az senkinek sem tesz jót, ha másnap az irodában „Puha Péternek” vagy „Fingó Fanninak” hívják a kollégák. 11.+ Hívd meg a rendezvényedre Orosz György humoristát a Showder Klubból, hiszen ezt is ő írta : [javascript protected email address] 🙂
Megirigyelték a Volvo cég sikeres reklámját, ezért ők is felkérték az ismert színészt...
Előzmény a piros linken :
www.napiszar.hushowPostEgy_utos_kamion_reklam
Az amerikai kormány és a Google összefonódása
Ahogy kinéz, Washington és a Mountain View-i srácok egyre jobban összemelegednek. A szövetségi kormány egyre több engedményt ad Page és Brin cégének, a Google pedig mindezt egyre több szívességgel viszonozza. Az óriáscég elképesztően sok hírszerzési pénzt megtakarít az NSA-nek és a CIA-nek azzal, hogy rábírja a felhasználókat, hogy egyre több információt adjanak át önként és dalolva önmagukról...
konteo.blogrepublik.eu20131103a-google-konteok
A céget Mounissa Chodieva, a londoni székhelyű, de kazah származású hölgy hozta létre.
A lényeg :
Rájött, hogy a gazdagoknak nincs kedvük a ruháikkal bajlódni, ezért a külvárosban kibérelt hatalmas raktárakban külön fénykép és lajstromszám szerint tárolnak/tisztítanak több 10.000 drága ruhát, amit az otthoni túlterhelt gardróbok már nem bírtak el
Hogy működik?
A tulaj egy iPad alkalmazás segítségével kiválasztja, hogy melyik ruhára van éppen szüksége és a londoni cég legkésőbb másnap reggelre leszállítja ( akár Amerikába is - időszűke esetén különgéppel!)
Állítólag a cannes-i filmfesztiválra érkező jetek többsége már nem is utasokat, hanem ruhákat szállít.
Ha vége a bulinak a szállodai szobában ledobod a rucit az ágyra és ők visszaszállítják a raktárba.
Ha platina szintű ügyfél vagy, akkor ezt évi 80.000 fontod ( 28 millió Ft!) bánja.
www.vaultcouture.com
Megdöbbentek a milánói emberek, amikor a város központjában egy tengeralattjáró jelent meg áttörve az aszfaltot! Később kiderült, hogy mindez csupán egy biztosítótársaság reklámkampánya. A kampány szlogenje : "Bármi megtörténhet"