1. Amikor elindítom a "programot" (annak nem is nevezném ezt a foshalmot) szénné lassul az egész gép. Ezúton kívánom a kedves fejlesztőknek, hogy szakadjon a nyakukba egy szakajtó híg fos, és természetesen ne feledjenek sünt szarni. 2. Szokj hozzá. Nem csak te tapasztalod ezt, nálam is ez a helyzet. Mióta lefrissült ez a retek folyton befagy és lassul, mint a barom. Iskolapéldája annak, hogyan csesszünk el egy jól működő programot. U.i.: Köszönjük Microsoft
- A becsekkolásnál nem azt kérdezik, hogy ablakhoz vagy folyosóra ülsz-e, hanem hogy az udvarhelyi vagy a csíki szektorban kívánsz-e utazni. - Beszállásnál előre mehetnek azok, akiknél hokibot van, vagy medvével utaznak. - A fedélzetre kaszát nem, bicskát – önvédelmi célból – javallott felvinni. - Induláskor nem ezt hallod: „Ladies and gentlemen, this is your captain speaking", hanem: "Üdv a Hargita Erlájnsz fedélzetén, kapaszkoggyanak, eregelünk felfelé…" - Az utasok rágcsálnivalónak tepertőt, kibédi hagymát, oroszhegyi szilvalevet, desszertnek pedig kürtőskalácsot kapnak. - Csucsán, a Királyhágónál, negyedóra pihenő. Az utasok pisilnek, ki a toalettbe, ki a Körösbe... Újrainduláskor az alábbi poénnal oldják a hangulatot: "Mindenki itt van? Aki nincs, az szóljon! Höhö!" - Egy rázósabbra sikerült landolás után, nem megtapsolják a pilótát, hanem megverik. - Kiszállásnál a székelyruhás fehérnép ekképpen köszön el: "Áldja meg magukat a csíksomlyói Szűz Mária!"
Együtt repül ember, állat és gép A híres "V" alakzat A vadludak szabályos, "V" alakú kötelékrepülésének fizikai hátterét az adja, hogy a csapat minden egyes tagjának szárnycsapása az őt követő madár számára olyan légmozgást, örvénysort teremt, amely emelő hatással bír. Az így keletkező felhajtóerő és szívóhatás együttesen azt eredményezi, hogy az állatoknak kisebb erőt kell kifejteniük egy adott repülési sebesség és magasság megtartása érdekében.
A legfontosabb a processzorhűtő bordáinak alapos megtisztítása, itt ugyanis nagy mennyiségű piszok rakodhat le!