A tanárnő miniszoknyában megy be dolgozatot íratni. Egyszer csak az egyik gyerek odasúgja a padtársának: -Látom a tanárnő combját! A tanárnő meghallja: -Szemtelen kölyök! Menj haza, és 3 napig ne lássalak! Kicsit később egy másik gyerek is odasúgja a padtársának: -Látom a tanárnő fenekét! A tanárnő ezt is meghallja. -Szégyelld magad! Menj haza, és egy hétig ne gyere iskolába! Erre Móricka feláll, és elindul az ajtó felé. -Móricka, Te meg hova mész? -Tanárnő, én olyat láttam, hogy az idén már nem jövök iskolába!
A Magyarországi felhasználók száma elérte a 2,6 milliót, ami további napi 4 ezer új felhasználóval bővül. 1.Az emberek havonta összesen több mint 700 milliárd percet töltenek a Facebookon. 2.A site 2004-ben, a Harvardon zártkörű közösségi oldalként indult. 3.Több mint 900 millió olyan oldal van a Facebookon, mellyel a felhasználó kapcsolatba léphet. 4.Havonta összesen több mint 30 milliárd tartalmat - fotókat, linkeket, híreket - osztanak meg. 5.A felhasználók 70 százaléka az Egyesült Államokon kívül él. 6.Ötven ( 50 ) milliárd dollárra becsülik a Facebook értékét !
Eladom a Golf 1-emet, ha valaki építeni akar, vagy csak utál télen a buszmegállóban állni. 80.-as kislámpás 3 ajtós. A kaszni jó állapotú, minimális lakatolnivaló van rajta, nem volt törve! A színe mattpiros: ) 1.3-as II. Polo motoros központi befecsis 5 gangos sárkány 5L-es zabálógép: ) Vizsgáztatni és forgalombahelyezni kell. Kivonták, mert b. sztam átíratni. A kábelezését nem árt átnézni. Általában működik, de azért a paksi atomerőmű vezérlését nem bíznám rá arra a gólyafészekre ami a műszerfal alatt van: ) Egyébként jó alap, a belseje is kulturált. Akit érdekel, 160 pisztolyorrú Mátyásért viheti: ) Ez mondjuk lehet kevesebb is. pl. 8db Deák: ) Esetleg robogót beszámítok, de csak olyat, ami akkor is beindul, ha már otthagytad nálam, különben utánadtolom: ) És hogy főnök, mennyi a vége? -Hát mentem már vele 160-at is. De ment volna még többet is, csak elszakadt a vontatókötél. Arra meg, hogy miért adom el, azt tudom mondani, hogy van egy BMW-m és inkább beletankolok dupla ennyit, mert ebben félek: ) Nem azért adom el mert szar, hanem azért, mert Volkswagen, én meg nem vagyok mazohista. Utaztam eleget a 47-es fapados villamoson: ) De aki erre izgul, annak nem állok az útjába: ) Ha több faszságot akarsz még hallani az autóval kapcsolatban, hívj fel és garantáltan megkapod🙂 Ui: akinek nincs humorérzéke, kérem ne hívjon fel, ne küldjön felháborodott mailt, hogy hogy van képem ezért a fostalicskáért elkérni ennyit! NEM KELL MEGVENNI! Miért, talán mások nem kérnek el még többet bontószökevényekért? Büdösbunkóparasztoknak úgysem adom oda, még ha egy 0-t hozzárak sem, mert nem létszükség eladnom. Akit meg tényleg érdekel, tesz egy ajánlatot, oszt vagy elfogadom, vagy nem. GYIK: előzetesen a felesleges telefonálások elkerülése végett még pár gyakori kérdésre válaszolnék: -VOLT-E TÖRVE: -természetesen nem, hogy gondolsz ilyet egy 30 éves autónál? Még szervízbe is tréleren hordták Wolfsburgba és a legyek is elkerülték (a színe miatt), sőt még a gólya is melléfosott: ) -HÁNY KM VAN AZ AUTÓBAN? -A Km óra állása szerint, de igény esetén oda tekered, ahova akarod! -NEMDOHÁNYZÓ? -Háá hogyapicsábane, ez az egyetlen nemdohányzó autó az országban, há még a hamutálat is kimostam: ) -NŐI TULAJ? -persze, nekem is p. nám van, sőt az előző EGYETLEN női tulajdonosa is rendszeresen saját kezűleg cserélte az olajat 5000km-enként, nehogy a szervízben elsumákolják és rosszabb minőségű olajat rakjanak bele, mint a gyárilag előírt ásványi eredetű MTZ-kbe használatos Botond: )Sőt, hidegen sem nyomta neki üveghangon soha a rendkívüli műszaki érzékkel megáldott hölgytulaj, mert azt még egy nő is tudja, hogy ezt nem szabad, mint ahogy a parkolóban sem odabaszni az ajtót a másik kocsinak: )Az egyetlen egy szépséghibája, hogy a gázpedál alatt van egy lyuk a szőnyegen. GARÁZSBAN TARTOTT? -hát nem gondolod, hogy kinthagytam a garázsban? Velem aludt az ágyban, amíg az Asszony vigyázott a garázsra, nehogy túlságosan lehűljön, különben nem indult volna a fos BMW-m: ) MILYEN KIVITEL? - ez a limitált szériában gyártott, eredetileg a román piacra tervezett Foschtalitschka Edition, de a románoknak nem kellett. Azt mondták, nem tudják befogni elé a lovat, mert túl alacsony és mindig a motorháztetőre szarik. -Remélem ennyi kérdéssel már sikerült meggyőznöm a tisztelt vevőket, hogy ez a nemzeti műkincs az évszázad vétele: ) Ez a hirdetés azért lett ilyen, hogy a sok rossz kupecszöveg között legyen egy színfolt és jókedvvel nézegesd tovább a hirdetéseket! Szép napot! : ) Ui: Ja, közkívánatra meghirdettem a család másik fostalicskáját, a VW T3 Újságosbódét: )
A tücsök egy bulit szervez, és meghív minden bogarat. El is jönnek a bogarak sorban, a katica, a sáska, a hőscincér... az est végére már csak a százlábú hiányzik. Véget is ér a buli, mindenki indulna haza, amikor nyílik az ajtó, belép a százlábú, és dühösen mondja: - Ki írta ki az ajtó elé, hogy lábat törölni kötelező?
Középiskolai projektként, két kerékkel indult útjára a BPG Motors Uno. A legújabb háromkerekű, alakváltó változatot már sorozatgyártani akarják.
Teljes cikk a piros linken :
www.motorinfo.hubemutato20110114uno_iii_egy_ketto_vagy_haromkereku
Amennyiben váratlanul állítanak be a vendégek, vagy a buli hevében nincs idő a mixeléssel, keresgéléssel szöszmötölni, jól jön a nemrég elindult Uwall.tv nevű argentin oldal, amit csak meg kell nyitni, és máris rábökhetünk a teljes képernyőt betöltő lemezborító-mozaikon az éppen a hangulatunkhoz illő előadóra, miután a képernyő tetején kiválasztottuk a megfelelő stílust.
A szájt ezek után egy felugró ablakban elkezdi játszani a kedvencünktől talált dalokat, és meg sem áll addig, amíg van valami a listán.
uwall.tv
Az Isle of Man TT, teljes nevén Isle of Man Tourist Trophy a legnagyobb hagyománnyal bíró motorverseny, melyet már 1907 óta megrendeznek. 1949-től 1977-ig a MotoGP versenynaptárának részét képezte. A verseny a MotoGP Holland Nagydíja mellett a legnagyobb presztízzsel bír a versenyzők körében. Eddig kétféle versenypályán zajlott, a rövidebb, 35 kilométeres St. John's Short Course 1910-ig látta vendégül a versenyzőket, a hosszabb, 60 kilométeres Snaefell Mountain Course-on pedig 1911 óta rendezik meg a versenyeket. A hosszabb pályán a körrekord John McGuiness nevéhez fűződik, ő valamivel több, mint 17 perc alatt teljesítette a kört a 2007-es versenyen. A legtöbbször az északír Joey Dunlop diadalmaskodott, aki 1977-től 2000-ben bekövetkezett haláláig összesen 26-szor nyerte meg a versenyt. Az időmérő edzéseken minden géposztály versenyzőinek öt nap áll rendelkezésre minél jobb időt futni. Naponta egy kört futhatnak. A versenyt az utolsó edzéssel egy napon tartják, amely kategóriától függően 3 és 6 kör között változik. 6 kört csupán a Superbike-ban indulóknak kell teljesíteniük.