A sárkány elrabolja a királylányt. A királyfi persze rögtön elindul, hogy kiszabadítsa. Útközben azonban rádöbben, hogy a sárkány azért mégiscsak egy nagy és erős tűzokádó vadállat, ő meg csak egy kis nyüzüge, aki a sárkány egy legyintésétől meghal. Így hát elmegy egy távol-keleti mesterhez, és röpke 10 év alatt megtanul profin kung-fuzni. Aztán elmegy egy személyi edzőhöz, és alaposan kigyúrja magát, ami újabb 10 évébe került. Ezek után már elég önbizalma lesz, megkeresi a sárkány barlangját, és bekiabál: - Hé, te sárkány! Gyere ki! Mire a sárkány: - Mit akarsz? - Add ki a királylányt, vagy nagyon megjárod! A sárkány rámutat a barlangot takarító öregasszonyra: - Ott van, vigyed!
"Hűséges" olvasója vagyok az oldalnak, amely nem kevésszer vidította meg a napjaimat. Ezért gondoltam én is hozzáteszek a tartalmához egy nagyon keveset. A csatolt képen látható kisbuszt én fotóztam le Érden. Így már elmondhatjuk, hogy nekünk is van már egy ezeréves sólymunk, ami kicsit szakadt, kicsit szar, kicsit rozsdás fehér, kicsit Volkswagen és max 100 km/h az elképzelhetetlen sebessége, de a miénk 🙂 Remélem kiteszitek az oldalra. Kitartást nektek és csak így tovább! Üdv.: "V" (Titto)
Kiakadt Oroszország, amiért a NATO amerikai csapatokat küldött Németországból a szintén NATO tag Lengyelországba. Szerintük túl közel gyakorlatoznak a NATO katonák az orosz határhoz. Egyébként valószínűleg a leköszönő Obama "csapat" provokálja az oroszokat és a távozás előtt még megpróbálja felkavarni a kétoldalú viszonyokat. A képet elnézve orosz barátunk is felkészült egy esetleges összetűzésre 🙂
A róka alatt a németországi Fridingennél szakadt be az, akkor még túl vékony jég január 9-én. 4 nappal később találtak rá, addigra már teljesen befagyott a folyó. Szegényt végül úgy fűrészelték ki a jégből...
Mondjuk lehet nem ezzel a csapattal kellett volna beépítetnem... A kannás bor hatása az építőiparra
Másodpilóta barátunk kicsit betintázott előző éjjel... 3 alapszabály, ha már repülésről beszélünk : 1. A gravitáció nem egy ötlet, hanem természeti törvény, amely ellen fellebbezésnek helye nincs. 2. Akkor végzed jól a munkádat, ha a leszállásaid száma egyenlő a felszállások számával. 3. Amennyire csak lehet, törekedjünk arra, hogy a gép hegyes vége mindig előre álljon.
“Nézzük csak, ennyire még sose b. sztam rá autóval. Megvettem, hogy én legyek a f. szagyerek, mert ugye bmw meg e46 és p. nci mágnes. Nem, egy nőt sem tudtam összeszedni vele, de legalább a gatyámat is ráköltöttem. 1, 3 millióért vettem, mert ez német chippel van és húz mint a troli. Összeállt minden, majd én lettem a tesco parkoló királya egészen addig, míg Irénke néni a kicsit vak, de annál öregebb helyi kisnyugdíjas úgy nem gondolta, hogy meghúzza az autóm jobb hátulját. Mintha valami balszerencse sorozatot akasztott volna rám. B. szatom keresztbe itt-ott, míg egyszer csak valami kerepelő vagy inkább suhogó hangot nem hallok, aztán egyszer csak csatt puff pakk helló, megállt mint a szög, eltört a főtengely. Elvontattam egy szerelőhöz, lehet nem kellett volna, de én akkor is imádtam ezt az autót. Komplett motorblokk felújítás 600ezer, új kettőstömegű-kuplungtárcsa-kinyomólap-kinyomócsapágy, szíj+feszítő, egy-két szilent, kutyacsont, és lengőkar csere, motortartó bak, plusz munkadíj, 550ezer. Végre elkészült az én szerelmem, erre nem összef. ssa magát megint? Most a termosztát+ház, olajpumpa, olajszűrő ház, jeladós porlasztó, a generátor, az önindító, a kipufogóban valami rezgő, illetve a turbónyomás érzékelőt kellett cserélni 240ezer. Minden nagyon tuti és végre ismét kezdem jampinak érezni magam, erre most meg félmelegen nem akar indulni, mikor indulok a csajért hidegen pöccröff, odaérek várom a ház előtt üzem melegen pöccröff, elviszem vacsorázni természetesen lassan eszik, hogy kihűljön annyira az autóm, hogy én mint valami hülyegyerek ott reszeltessem, majd olyan hatodszorra gondol egyet és omega koncert kíséretében feldobog a szíve az én egyetlen, de annál drágább escortomnak Megint elvittem szerelőhöz és azt a rossz hírt közölte velem, hogy ez bizony adagoló. számolt így, számolt úgy, munkadíjjal együtt kb 200ezer lenne és még hozzá tette, de a bal első sárvédőt is cseréljük le mert full gány ahogy rohad +Xezer, a két hátsó ív szintén hólyagosodik, és itt-ott a küszöb felső része és az ajtók alja is. Úgy érzem eljött a pillanat, mikor már teljesen kihasznál a szerelmem és ki kell adnom az útját. Javítási munkalapok megvannak, amik teljesen jók felgyújtani az autót, ha épp nem indul el és nem ér rá egy tréleres sem. Csere érdekel, de csak Toyota-ra, Suzuki-ra, Mazda-ra vagy Peugeot 206-ra. Köszönöm, hogy elolvastad a románcomat, szép napot! Ui: Kalandorok kíméljenek! (haszonállataink már vannak). AZ AUTÓ MŰKÖDIK ÉS MINDENNAPOS HASZNÁLATBAN VAN!”