A Magyarországi felhasználók száma elérte a 2,6 milliót, ami további napi 4 ezer új felhasználóval bővül. 1.Az emberek havonta összesen több mint 700 milliárd percet töltenek a Facebookon. 2.A site 2004-ben, a Harvardon zártkörű közösségi oldalként indult. 3.Több mint 900 millió olyan oldal van a Facebookon, mellyel a felhasználó kapcsolatba léphet. 4.Havonta összesen több mint 30 milliárd tartalmat - fotókat, linkeket, híreket - osztanak meg. 5.A felhasználók 70 százaléka az Egyesült Államokon kívül él. 6.Ötven ( 50 ) milliárd dollárra becsülik a Facebook értékét !
Az összes romát be kéne sorozni katonának, és megtámadni Romániát. 1.Ha győzünk, miénk Erdély. 2.Ha veszítünk, miénk Magyarország!
"Ha minden hónapban kifizetem a jelzálogot, a sárga csekkeket és a tb-met, akkor olyan 80.000 Ft marad a zsebemben, és azt kell beosztanom" – nyilatkozta a Megasztár egykori zsűrije." U.i.: Amúgy állítólag volt nála 10.000 Ft, csak hát abból nem futi drága szalámira. Fórum hozzászólások itt-ott : 1."Mennyi is a minimál bér (nettó)? Akkor most lopjon mindenki, aki annyiból él?" 2."Aki nyihog, attól még el is kéne venni...és ez milyen igaz. Rengeteg embernek az a 80ezer forint csak álom." 3."A szerelmével volt vásárolni csak nem találta meg a szex shopot, a szalámi meg olcsóbb is meg vastagabb is." 4."Én leszarom érdemleges munkát nem tesz le az asztalra csak okoskodik meg bírál , hát a nagy lófaszt ." 5."Magyarországon a vidéki városokban nincs ennyi az átlagkereset!" 6."Szopjon le.Van aki ennyiből él."
Tételezzük fel, hogy: A központi kormányzat mindenkinek ad kb. 1.000.000 Ft-ot. - Ha ezt a pénzt elköltjük a Sárkány Centerben, vagy a Józsefvárosi piacon, a pénz Kínába kerül. - Ha benzint veszünk rajta, akkor az araboké lesz. - Ha komputert veszünk, akkor Indiába és Hong Kong-ba kerül - Ha gyümölcsöt, zöldséget vásárolunk, akkor Hollandiáé, Spanyolországé, Olaszországé, Egyiptomé és Iráné lesz. - Ha kis fogyasztású és jó autót veszünk, akkor Japánba, Németországba, Spanyolországba kerül. - Ha semmire sem jó elektronikus faszságokra költjük, akkor a pénz Taiwanra vándorol, és nem segíti a magyar gazdaságot. - Az egyetlen lehetséges mód, hogy a pénzt itthon tartsuk Magyarországon, ha kurvákra, jó magyar borra és pálinkára költjük, mert ezek garantáltan hazai termékek. Én ehhez tartom magam! Csak hát nehéz az asszonnyal megértetni, hogy mindezt merő hazafiságból teszem! Egy magyar hazafi.
Rengetegen azzal riogatják a magyar embereket, hogy ha a népességi politika így folytatódik, ha a cigányok köbö hatszor, nyolcszor annyi utódot képesek világra hozni, mint a magyarok, akkor nagyjából 2050 környékére ez a népcsoport, a jelenlegi legnagyobb kisebbség Magyarországon többségben lesz.
Számokba oltva: lesz 5-6 millió magyar ember, és 6-7 millió cigány. Vagyis az elkövetkező húsz, harminc, negyven évben megkerülhetetlen folyamattá válik, hogy a cigányokat be kell vonni mind a közigazgatásba, mind az államigazgatásba, a rendfenntartásba.
Igen ám, de van egy hatalmas probléma a projekt körül, ugyanis a cigányok nem akarnak tanulni.
Teljes cikk a piros linken :
agymosott.blog.hu20100629ciganyok_altal_iranyitva
Rózsaszín Pitbull - Krumplistészta
Biográfia :
A Rózsaszín Pittbull egy komlói punk-rock együttes, mely 1995-ben alakult. Főként politikai és kissé aberrált szexuális töltetű dalszövegeikkel hívták fel magukra a figyelmet, bár a felszín alatt általában mély filozófiai tartalom bújik meg. A szövegviláguk azt a szerepet próbálja betölteni a zene világában, amit a South Park a rajzfilmek világában.
További infó a piros linken :
www.rozsaszinpittbull.hu
Hazánkban is már legyőzte a Facebook az iwiw-et. Ez várható volt, már csak azért is, mert a világban mindenhol ez a tendencia mutatkozik. A közösségi oldalak tekintetében a Facebook átvette az iwiw-től a vezető szerepet. A világon hónapról-hónapra szorulnak ki az egyéb helyi, országos közösségi oldalak. A Facebook-nak már 600 millió regisztrált felhasználója van. A felmérésből kiderül, hogy 132 országból 115-ben a Facebook van a piacvezető helyen. A helyi közösségi oldalak egyre jobban kiszorulnak, vagyis inkább visszaszorulnak. Magyarországon a nyár elején még az iwiw vezető helyen állt, de egy fél év elteltével a Facebook lett nálunk is az egyeduralkodó. A képen láthatod (kék színnel), hogyan kebelezi be a világot a legnagyobb közösségi oldal.
Hófehér a bőrük, általában feketét viselnek, a sminkjük erőteljes, legtöbbször meghökkentő. Sokan közülük kedvelik a csipke és bársony holmikat, de akad olyan is, aki inkább latex vagy bőr ruhákban érzi jól magát. A férfiak is gyakorta kisminkelik magukat, és extrém kinézetükkel sokkolják a „hétköznapi” járókelőket az utcán. Ők a dark/goth kultúra mai képviselői. Valóban veszélyt jelenthetnek a társadalomra, vagy csak a kinézetük ijesztő?
Ezt a stílusirányzatot az Angliában élő fiatalok köreiben fedezhettük fel először a 80-as években, mikor sokan otthagyva az iskolát, távolabbi célok nélkül, alkalmi munkákból éltek, és úgy érezték a dark zenék bús dallamai róluk szólnak.
Magyarországon ez a szubkultúra a rendszerváltás idején élte a virágkorát. Amikor csökkent az életszínvonal, és nőtt a munkanélküliség, a fiatalokon is úrrá lett a kilátástalanság és a pesszimizmus. Később ezek a fiatalok alkották a dark mozgalom javát.
Teljes cikk a piros linken :
tundercukorborso.blog.hu20091010gyakorlatos_gyakorlatom