Hogyan lett egy teljesen fölösleges ital ügyes kommunikációval
a sport nélkülözhetetlen kelléke?
A sportitalbiznisz legnagyobb kommunikációs húzása az volt, hogy elhitették az emberekkel: nem bízhatnak a saját testük jelzőrendszerében. „Amikor szomjasak vagyunk, már késő”, „a szomjúság az utolsó vészjelző, akkor már megtörtént a kiszáradás”, „lehet, hogy nem is vesszük észre, és túl keveset iszunk” ...
www.origo.hutafelspicckozelet20140728-izotonias-italok-milliardos-atveres-gatorade-lucozade-isostar.html?utm_source=origo-nyito&utm_medium=sec-5&utm_campaign=sec
- Anyu nézd, ott egy galamb! Van nálad egy kis száraz kenyér? - Nincs. Edd meg kenyér nélkül...
Románok, a Lengyelek és a Magyarok főnek egy üstben a pokolban. Az ördög fia nézi az üstöt. Egyszer csak felkiált: - Apám! Egy román mászik ki az üstből, mit csináljak? - Menj oda fiam és lökd vissza! - Mondja az apja. Az ördögfióka úgy is tesz, majd nézi tovább az üstöt. Egyszer csak megint felkiált: - Apám, apám! Egy lengyel mászik ki az üstből, mit csináljak? - Menj oda fiam és lökd azt is vissza! - Mondja az apja. Az ördögfióka úgy is tesz, majd nézi tovább az üstöt. Egyszer csak harmadszor is felkiált: - Apám, apám! Most egy magyar mászik ki az üstből, mit csináljak? - Hagyd fiam, hadd másszon! A gyerek arca megnyúlik és megkérdi az apját: - Apám te ennyire szereted a magyarokat? - Nem fiam, de ezek úgyis visszarántják egymást.