1. Ford T-modell : 2,9 literes, soros, négyhengeres Teljesítmény : 20 LE (15 kW) Végsebesség : 64–72 km/h Fogyasztás : 11–18 liter/100 km 2. Tesla ( elektromos ) 400 lóerő
A Mercedes új üdvöskéjének motorháztetője alatt az átdolgozott F1-es 1,6 literes V6-os motor található, annak szinte minden kütyüjével kiegészítve. Az AMG Project One a vállalat 50. évfordulójára a gyorsulásmániásokat is teljesen kielégítette, hiszen az autó 0-ról 200-ra 6 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége pedig 350 km/ó. (Forrás M4Sport)
Eladóvá vált társaságunk szeretett kis autója de mi csak HARCISZEKÉRBOZÓTNYÍRÓNAK hívjuk! Nagyon megbízható kis autó , egy igazi túlélő! Borzalmasan jól fekszi az utat vagy akár a mezőt... Sosem hagyott cserben még, akkor sem amikor légvonalban fejen állva közlekedtem vele részegen. Hibái nem feltűnőek, mert egységesen ronda... Bal oldali lámpa nem világít, amióta a szomszéd részegen nekiment talicskával... Csajozni megpróbáltunk vele de reménytelen! A pontos végsebességét nem tudom, de az utcában reggelente lehagyom az összes kóbor kutyát úgyhogy merem állítani HOGY GYORS! Végig garázsban tartott volt ,amíg átépítettük a garázst, mert a Skoda tartotta a tetőt! Természetesen friss vizsgás, a vizsgán nem is volt gond, de utána megígértették velünk, hogy az első utunk a bontóba vezessen, de ez nem így lett, mert nem vették át a bontóba úgyhogy mégis megmaradt... A fűtés nem a legjobb, de ajándékba adok hozza 1 pár használt téli zoknit, természetesen kimosva meg plusz egy munkás pulcsit. Egyaránt ajánlom kisebb akár nagyobb távra valamint csatába, kisebb harcokra, és partraszálláshoz! De emellett tökéletes fűnyírásra is... Ár : 40.000 Ft
Ebből rendelt 585 db-ot az amerikai autópálya-rendőrség 5.7 literes, V8-as motor, 370 lóerő, 270 km/h-s végsebesség U.i.: lehet kicsit kevesebbet kéne tolni a Need for Speedet a californiai rendőröknek :P
Bugatti Veyron Ár: $1,600,000 Végsebesség: 252 mph (406 km/h) Gyorsulás 0-62 mph (0-100 km/h): 2,5 mp Lóerő : 1,001 paci
Maga a motor tele van extrákkal, de elvileg szart sem ér, ezért csak az extrák árát kérem.
Amikor van kedve elindul amikor, nincs akkor meg nem.
Ha térden állva könyörögsz akkor talán beindul.Végsebessége olyan 100 lehet mert az órát kiakasztotta. Ezért csak alkatrésznek ajánlom! 🙂
Az aksija megdöglött leadhatod a méhtelepen.Gumik fékek jók.
Elérhetőség a piros linken :
www.kepesmotor.hukeeway-robogop1305347
Szóval: a motort Kiskunborzasztón vettem egy dögtelep mellett dolgozó iszákos birkapásztortól. Az idióta azzal járt dolgozni és 1000 km után beborult vele az árokba mert rohadt mód be volt b@szva (a kucsma megvédte a buráját). A motor faszán lazán összetört de én már minőségi német szigetelőszalaggal és gyors kötegelővel igényesen helyreállítottam a hibákat. A motor jelenleg nyakig tyúkszaros ugyanis legutóbb a garázs helyett a csirkeólba faroltam be vele aztán felborult és össze szarták a kurva csirkék. A gázkaron azért letakarítottam egy 6 cm szélességű részt hogy meg tudjad húzogatni. Gázolajjal használtam, mert csak azt tudtam leszívni itthon a traktorból. Ennek köszönhetően most a végsebessége 70, de elég is az neked na meg, ha megiszol pár nagyfröccsöt úgyis 130-nak fogod érezni úgyhogy nem kell beszarni. A 4 hengerből 1 dinamikusan működik, csodásan okádja a füstöt. Én csakis egy keréken mentem vele ezáltal az első gumi pina simára van kopva. Fékek nem működnek, erre ott van a 2 lábad. A 6 sebességből már 2-t eladtam a Lakatos Subzero komámnak hitelbe, így aztán az 1-es és a 6-os már odavan. Ajándékba adok hozzá egy 3 szobás kertes házat Pesten, így 20 milla az ára. Alkudni lehet de csakis kipihent, józan, lázmentes állapotban. Az ár nem tartalmazza az ÁFÁ-t és magyar forintban értendő, úgyhogy meg se próbáld ide tolni a pofád a kurva eurodal meg svájci frankoddal. Cserébe nem érdekel műszaki cikk se laptop, se értelmes dolog. Viszont beszámítok jól dolgozó kambodzsai vietnámi csempészett bevándorlókat, wartburg pótkereket, fingópárnát, fogszabályzót, nájlon zoknikat, körömlakkot, strandpapucsot. Telefonon meg se próbálj érdeklődni mert úgysem veszem fel, inkább ímélben vakerázzál mondjuk annak meg nem tudom a jelszavát de majd lenyomozol IP alapján és megtalálsz ha komolyan érdekel a gépparipa.
"Ez ojan motor hogy hajnali 2-kor erőszakosan kimegyek, hidegen 7.-8-at tiszta erőböl rá rugok és rugásra indul... Azinte alig használt külső gumikat szerváltam rá... Szóval tényleg nagyon jó erőben van a gépsárkány... Átalakítás óta talán 2 kilométer ha ment vele az egyik ember az atila nemtudom ismeritek-e... Az ülést a tuning kedvéért először ó-ba hajlítottam, de így L-alakba hajlitva szépen néz ki... Végsebessége ha kened neki a szája szélét rendesen egy frissen aszfaltozott uton akkor szerintem olyan kiló körül mozog az benne az óra de csak így okosba. Az ár valamijen mértékben alkuképes ha letérdelsz elöttem de amugy az ár fix 50 rongy meg fizecc egy sört és tied a motorgép. csere érdekel...esetleg hízó vagy akármi más értelmes régi jó dolgok, kőműves cuccok, autó alkatrészek,,értetlen baromfi állatok: kivéve tápos csirke, kisebb gerinctelen állatok."
Ár : 40 milla 450 lóerős és 4690 köbcentis a paripa. Végsebessége : 305 km/óra