A céget Mounissa Chodieva, a londoni székhelyű, de kazah származású hölgy hozta létre.
A lényeg :
Rájött, hogy a gazdagoknak nincs kedvük a ruháikkal bajlódni, ezért a külvárosban kibérelt hatalmas raktárakban külön fénykép és lajstromszám szerint tárolnak/tisztítanak több 10.000 drága ruhát, amit az otthoni túlterhelt gardróbok már nem bírtak el
Hogy működik?
A tulaj egy iPad alkalmazás segítségével kiválasztja, hogy melyik ruhára van éppen szüksége és a londoni cég legkésőbb másnap reggelre leszállítja ( akár Amerikába is - időszűke esetén különgéppel!)
Állítólag a cannes-i filmfesztiválra érkező jetek többsége már nem is utasokat, hanem ruhákat szállít.
Ha vége a bulinak a szállodai szobában ledobod a rucit az ágyra és ők visszaszállítják a raktárba.
Ha platina szintű ügyfél vagy, akkor ezt évi 80.000 fontod ( 28 millió Ft!) bánja.
www.vaultcouture.com
"Érted, a korszerűsítési folyamat részeként elvesznek a legnézettebbek közül 8 csatornát!!! A szolgáltatók részéről nemzeti sport a fogyasztók hülyének történő nézése, de azért ennyire, ne már!" Ja és a jobb felső sarokba odabiggyesztik a az "együtt veled" szlogenjüket... Mit mondjak, van bőr a pofájukon." Magyarázat : Az van itt, hogy rájöttek az analóg jelet fillérekért házilag gyak. bárki szét tudja osztani a TV-i között, a digitálist viszont nem. Mit tesznek ezek a jópofák természetesen csak itt, csak most, és csak nekünk, ja meg "együtt, veled"?! Kikapják a legnézettebb csatornákat az analóg listából, így ha kivett csatornákat továbbra is nézni akarja az user azt csak digitális formában teheti ami másképpen nem megy. Csak úgy, ha minden készülékéhez vesz, vagy bérel egy újabb set-top-boxot. Ami feldühített az-az, hogy eljátsszák a kereskedelemben már jól bevált úgy emeljük az árat, hogy nem emeljük csak kevesebbet adunk történetet, és mindezt oly módon fossák az arcomba, mintha csakis értem történne ez az egész.
"Már több helyen láttam történetek, események, személyek mókás leírását pusztán filmcímekkel. Az ötlet annyira megtetszett, hogy íme, összeállítottam Közgázos éveim történetét ennek szellemében: Gólyatábor - Beavatás Matekos tárgyak teljesítése - Egy csodálatos elme UV előtt - A remény rabjai Utolsó vizsgaidőpont - Menni vagy meghalni Tárgyújrafelvétel - Feltámad a halál Puskázás - A tökéletes trükk Puskázás szigorlaton - A nagy balhé Puskázás lebukással - Nincs bocsánat Tippelés a tesztkérdésen - Hatodik érzék Számvitel szigorlat - Kutyaszorítóban Demonstrátorkodás (tanársegéd) - A tégla Buli a csoporttársakkal - Alkonyattól pirkadatig Erasmus - A hobbit: Váratlan utazás Ösztöndíj felvétele - Egy maréknyi dollárért Diákhitel felvétele - Gettómilliomos Diákhitel visszafizetése - Végtelen történet Diplomavédés előtt - Halálsoron Diplomavédés közben - A rettenthetetlen Diplomavédés után - Életrevalók"
A 2008 novemberében megnyílt Dubai Mall a világ legnagyobb bevásárlóközpontja.
A 20 milliárd dollárért felhúzott épület 1200 bolttal rendelkezik, és tavaly több mint 65 millió látogatót vonzott, ami ugyancsak világrekord a maga nemében.
Összehasonlításképpen: ez több annál a 54 millió vendégnél, aki 2012-ben összesen New Yorkba látogatott.
www.thedubaimall.comenIndex.aspx
A farmon megbetegszik egy ló. Az állatorvos azt mondja a parasztnak: - Beadtam neki egy gyógyszert, de ha 3 nap múlva sem gyógyul meg, akkor sajnos agyon kell lőni. A disznó, aki mindent hallott, mondja a lónak: - Kelj fel! De a ló túl elcsigázott ehhez. Második nap a disznó újra azt mondja: - Kelj fel gyorsan! Baj lesz! De a ló még mindig túl fáradtnak érzi magát. Harmadik nap a disznó megint azt mondja: - Kelj fel, mert ha nem, akkor agyon fognak lőni! Végre egy utolsó erőfeszítéssel a ló föláll. A paraszt látja és örömmel mondja a családnak : - Ezt megünnepeljük : levágjuk a disznót! Tanulság : Mindig foglalkozz a saját dolgoddal és fogd be a szádat!